30 czerwca 2014

Pudrowy róż

Hej Dziewczyny! ;)
Już dzisiaj mieliśmy jechać do Monachium. Ale ze względu niesprzyjających warunków, wyjazd przełożyliśmy na jutro. Stwierdziliśmy, że dosyć niebezpiecznie jest jechać podczas takiej ulewy. Czy u Was też ciągle pada? Gdzie się podziało to piękne słoneczko? Letnimi promieniami słońca mogłam się cieszyć w sobotę. Mój braciszek miał swój Chrzest Święty. Z tej okazji postanowiłam włożyć pudrową sukienkę. Swoją drogą zauważyłam, że w swojej szafie mam naprawdę mało sukienek. Chyba pora to nadrobić! ;) Sukienkę i obcasy kupiłam na początku tego roku, na wyprzedaży w Mohito.  





A jak Wam minął weekend?
Buziaczki ;*


14 komentarzy:

  1. miłej podróży :) śliczna sukienka
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczęco i skromnie. Slicznie sukienka i Ty w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna z Ciebie dziewczyna :) A pudrowy róż to jeden z moich ulubionych kolorów :)
    Wspólna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  4. Super outfit Pozdrawiam ;*
    Klikniesz u mnie w linki sheinside ? To moja pierwsza współpraca za wszystko się odwdzieczam ;)
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna stylizacja ;)

    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczna sukienka i włosy <3

    zapraszam do mnie http://nataaliaaa-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też była kiepska pogoda ale robi się coraz cieplej! :) Miłego wyjazdu. Cudowny outfit, masz prześliczne włoski. :) Pozdrawiam.
    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz! Podoba mi się ta sukienka i buty z Mohito.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w weekend pracowałam :D U mnie też padało i dopiero dzisiaj jest ładna wakacyjna pogoda ;)

    Pozdrawiam Zuzia ;)
    http://funandfashion98.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely outfit. :)
    Would you like to follow each other? Just let us know, where (GFC, Bloglovin, Twitter) you are following us, and we follow you back. :)

    P&P style ❤ ☯ ☮ --- DIY --- fashion --- and more --- ☮ ☯ ❤

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna sukienka, taka delikatna, ale urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie wyglądasz, idealnie ta sukienka pasuje do Twojej delikatnej urody ;)
    www.vaguue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe masz włosy! Zazdroszczę :) Cukienka także wyglada na tobie śiwetnie!

    Zapraszam do odwiedzin :)
    http://patrycjaleto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz z osobna! ♥