27 czerwca 2014

Wakacje w pełni

Hej wszystkim! ;) 
Jak wiecie - dzisiaj w całej Polsce zostały ogłoszone wyniki matur. W końcu mogę odetchnąć z ulgą i śmiało powiedzieć, że ZDAŁAM. Niestety nie jestem dumna ze swoich wyników, próbne matury szły mi zdecydowanie lepiej. Ale nie ma co narzekać, najważniejsze jest to, że zdałam.

Przychodzę do Was dzisiaj z bardzo prostą stylizacją. Jest to mój pierwszy krok w tę stronę, także proszę o wyrozumiałość! ;) W końcu po długim oczekiwaniu, za oknem pojawiło się słoneczko. Tak więc postanowiłam włożyć koronkowe spodenki i baskinkę. Postawiłam na wygodę czyli na moje ulubione sneakersy. ;)






A Wam jak poszły matury?

Chciałam serdecznie podziękować moim obserwatorom i wszystkim, którzy zostawili tutaj po sobie jakiś ślad. Motywujecie mnie! ;*

9 komentarzy:

  1. Gratuluję zdanej matury :D fajne spodenki ; )
    http://kwiatonator28.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja. Gratuluję wyników ;)
    Miłego odpoczynku!

    http://essence-of-thoughts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa stylizacja ;) Jesteś zgrabna, każdy ciuszek będzie na Tobie świetnie wyglądał ;)
    Pozdrawiam i zapraszam..

    http://designs-fashion-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. dołączam do obserwacji! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne spodenki!
    Obserwuje ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. spodenki i torebka bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko super:) masz fajne wyczucie stylu,ale do butków nigdy się nie przekonam i tak hehe:)a torebka śliczna! :) Ps obserwuję i w wolnej chwili zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. piekne wlosy;) i bardzo ladny stroj
    pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne spodenki :) Buty mi do nich wydaje się lekko ciężkie, Torebka bardzo fajna. Ogólnie całość mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz z osobna! ♥